Persoonlijk en onafhankelijk advies

Met het afsluiten van het serviceabonnement ben je ook in de toekomst verzekerd van financiële rust en zekerheid. Wij doen jaarlijks een check of er een belangrijke wijziging in je leven is geweest of eraan zit te komen. Zo zorgen wij ervoor dat de verzekeringen, hypotheek en financiële producten up-to-date blijven en kunnen wij jou advies geven over kansen en risico's. Uiteraard staat jouw persoonlijk adviseur dagelijks klaar voor vragen. 

Bekijk abonnementen

Naast pro-actief beheer houden wij ook jouw persoonlijk digitale dossier bij. In dit dossier worden alle relevante stukken opgeslagen die bij een aanvraag of wijziging van een verzekering, hypotheek of ander financieel product zijn gebruikt. Dit komt o.a. bij een schadeclaim of aanpassing van een hypotheek zeer regelmatig van pas als bewijslast richting de bank of verzekeraar. Maar is ook handig als je zelf een document mist. Uiteraard helpen wij je met schadeclaims, aanvragen en wijzigingen, communicatie met verzekeraars en vragen over jouw verzekeringen, hypotheek en financiële producten.

Bij schadeverzekeringen zoals een auto-, woonpakket- of reisverzekering ontvangen wij naast de abonnementsvergoeding een doorlopende vergoeding (provisie) vanuit de verzekeraar. Dit is gemiddeld 16% van de premie.

Voor complexe producten zoals een hypotheek, levensverzekering, arbeidsongeschiktheids- of woonlastenverzekering ontvangen wij geen enkele beloning van de bank of verzekeraar. Het beheer van de complexe producten, het signaleren van risico's en het voorstellen van verbeteringen is opgenomen in het abonnement. Voor het afsluiten of wijzigen van een complex financieel product, brengen wij een aparte vergoeding in rekening.

Geen behoefte meer aan onze dienstverlening? Je kunt onze abonnementen dagelijks opzeggen. Wij helpen je dan ook met het onderbrengen van jouw financiële producten rechtstreeks bij een aanbieder of andere adviseur.

Servicepakketten

Het principe van de servicepakketten is eenvoudig: je krijgt altijd een persoonlijk en onafhankelijk advies. Dat lukt doordat we ons niet laten belonen via provisies van verzekeraars. Je bepaalt hoeveel service je wilt, en betaalt ons daarvoor. De kosten daarvoor vallen mee, doordat jouw premie lager is (je hoeft immers geen provisie meer te betalen). 

Servicepakket Gemak +: samen met uw adviseur op pad

€ 32,75 p.m.

In het Gemak+ Pakket houden we alles in de gaten: bankzaken, hypotheek, pensioen en verzekeringen. Zo voorkom je over- of onderverzekering en onnodige kosten. Elke drie jaar bespreken we samen je situatie en wensen. Voor vragen over bankzaken, hypotheek of verzekeringen kun je altijd bij ons terecht. Voor een uitgebreider onderzoek rekenen we ons verrichtingentarief, maar dat overleggen we natuurlijk vooraf.

Servicepakket Comfort+

€ 46,40 p.m.

Met het Comfort+ Pakket hoef je nergens meer naar om te kijken. Minstens eens per twee jaar bespreken we samen je bankzaken, hypotheek, pensioen en verzekeringen, zodat alles blijft aansluiten bij je wensen. We zorgen ervoor dat er geen hiaten of overlappingen zijn. Voor vragen kun je altijd bellen. Bij uitgebreider onderzoek hanteren we een verrichtingentarief, maar dit overleggen we altijd vooraf.

Servicepakket Optimaal+

€ 60,00 p.m.

Het Optimaal+ Pakket biedt volledige financiële rust en zekerheid. Het werkt simpel: dezelfde service als het Comfort+ Pakket, maar met een jaarlijkse afspraak met de adviseur in plaats van eens per twee jaar.

Aanhangwagen lenen?

Als servicepakket-relatie kun je gebruikmaken van één van onze aanhangwagens. We hebben drie ruime verhuisaanhangwagens klaar staan, die je kosteloos kunt gebruiken. Het is belangrijk dat je vooraf even belt, zodat we kunnen kijken of de aanhangwagen beschikbaar is.